?

Log in

No account? Create an account
 
 
24 June 2010 @ 05:27 pm
blah. blah. blah.  
Hahahaha XD Naprawdę nie mam pomysłów na tematy XD W sumie to postanowiłam napisać tą notkę wyłącznie przez wzgląd na to że zrobił się zbyt duży chaos i ciężko jest mi go jakoś opanować XD Jutro już jest zakończenie roku szkolnego. Nie chce mi się na nie iść. Nasza wspaniała dyrektorka znowu będzie gadać i gadać i gadać a ja nie będę jej słuchać tylko myśleć o czymś zupełnie innym. No i zapomniałam o czym chciałam pisać -.- ah! dziś moja paczka pojechała do tego Świerklańca. Byli chyba wszyscy . .  . oczywiście poza mną ^^ Tak jak przewidywałam w trakcie ich pobytu w parku zaczęło lać XDDDD A ja sobie siedziałam w suchutkim domku <3 Od wczoraj mam fazę na Lee Seung Gi'ego XD On ma taki wspaniały głos *.* Chętnie zobaczyłabym z nim dramę ale na moim kompie to byłby koszmar. Dziś chyba sobie nie zobaczę BOF'a bo koń mi nie da laptopa T.T A ja chcę zobaczyć co będzie dalej T.T Nawet nie pamiętam jak się skończył poprzedni odcinek >.< Wie ktoś może gdzie można znaleźć gify które mogą służyć jako moody? chciałabym z SuJu, MBLAQ, ss501 lub U-KISS, etc. etc. no ważne żeby były z zespołem który lubię XD Chciałam napisać jeszcze dużo rzeczy ale zapomniałam już co to było .  .  . a na koniec, żeby Hasz nie czuła się odrzucona:
Love Ya Hasz ! ♥♥♥ =3
are you happy now? XD
 
 
Current Mood: naughtynaughty
Current Music: 이승기 - MELODY | Powered by Last.fm
 
 
 
Maymay_ou on June 24th, 2010 03:30 pm (UTC)
Lee Seung Ki <33333 Jak będziesz miała okazję obejrzeć Shining Inheritance (aka Brilliant Legacy) to polecam!~ ♥ I w ogóle będzie z nim niedługo nowa drama *~*
pogromca_koni: kyuchul ; shake it uppogromca_koni on June 24th, 2010 03:37 pm (UTC)
Poczekam aż dostanę laptopa i na pewno zobaczę *.* To jest to coś a la kopciuszek tak? XD Haha XD to się cieszę ^^
Maymay_ou on June 24th, 2010 03:41 pm (UTC)
No w sumie można tak powiedzieć xD Ale naprawdę genialna drama (jedna z pierwszych koreańskich, jakie widziałam, ale do tej pory jest moją ulubioną ♥) - Hwan (grany właśnie przez Seungkiego) jest epicki :D
pogromca_koni: euichul ; oh tell me goodbyepogromca_koni on June 24th, 2010 03:48 pm (UTC)
ahm XDDD Jak na razie to moją ulubioną jest BOF XDDDD A dużo ma odcinków? ^^
Maymay_ou on June 24th, 2010 04:30 pm (UTC)
Kiedy to ja BOFa widziałam... wieki temu xD Za dużo dram oglądam i tyle^^" Hm, no w porównaniu do BOFa to tylko o 3 więcej, bo 28 ;p
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 04:53 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - may_ou on June 24th, 2010 04:56 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 05:07 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - may_ou on June 24th, 2010 05:10 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 05:21 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - may_ou on June 24th, 2010 05:22 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 05:27 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 05:41 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 05:46 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 06:42 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - may_ou on June 24th, 2010 05:50 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 05:53 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - may_ou on June 24th, 2010 05:54 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rosopsida on June 24th, 2010 06:18 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - may_ou on June 24th, 2010 06:31 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rosopsida on June 24th, 2010 07:42 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - may_ou on June 24th, 2010 08:35 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rosopsida on June 24th, 2010 09:41 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - may_ou on June 24th, 2010 09:47 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rosopsida on June 25th, 2010 11:36 am (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 06:43 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 06:49 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 06:52 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 06:42 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - may_ou on June 24th, 2010 08:37 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 09:07 pm (UTC) (Expand)
flameexia: jong hyunflameexia on June 24th, 2010 05:38 pm (UTC)
ło matko nie bylo mnie na tym lj tylko troche i juz nie wiem co sie dzieje i co gdzie jest...xD
boje sie xDDDD
pojde przykladem twym i odpisze na wszystko w jednym! xD
tja ciul ma engrish we krwi..a zaraz wyjdzie,ze on sie w anglii urodzil tylko taki cos bardziej wschodni jest xD
nieee pornobearze! xD
NIE BYLO! nic takiego nie bylo,wymarz to z pamieci! xDD natychmiast! xDDD
ktos napewno nie..xD
haszek- ale to otwieranie meczace jest xDD
pogromca_koni: euichul ; oh tell me goodbyepogromca_koni on June 24th, 2010 05:50 pm (UTC)
Muhahaha XDDD taa. . . ale ja chociaż napisałam pod tą notką co trzeba XD
no otóż to XDDD
ALe ja to bardzo dobrze pamiętam ; p porównałaś nawet w tej notce Hongkiego do Nakatsu!
Nie znam takiej osoby ; p a ty?
flameexia: kyuflameexia on June 24th, 2010 06:44 pm (UTC)
myslalam czy tam to dodac ale postanowilam juz oszczedzic tamtej notce,bo i tak gowno widac xDD
taaa? jej ale to dawno bylo...xDD cos ty odgrzebala!? xDDD
hmm w sumie tez nei xD
pogromca_koni: yonghwa ; a song for a foolpogromca_koni on June 24th, 2010 06:51 pm (UTC)
hahahahaha XD
muhahahaha XD nudziło mi się trochę ; p
no i widzisz ; p
flameexia: joongflameexia on June 24th, 2010 06:52 pm (UTC)
to ty z nudow czytalas moje wszystkie notki?XDDD
kurcze musze uwazac co pisze na lj,bo to pornobeary wykorzystaja X.x
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 06:59 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 07:10 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 07:14 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 07:39 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 08:02 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 09:11 pm (UTC) (Expand)
flameexia: Jflameexia on June 24th, 2010 05:39 pm (UTC)
a tak apropo notki..ciekawe jak dlugo wytrzyma tutaj lad xDDD
i w ogole to bofa nie mozesz u siebie ogladac?O_o
pogromca_koni: kyuchul ; shake it uppogromca_koni on June 24th, 2010 05:52 pm (UTC)
Pewnie nie zbyt długo ; p a pomyśleć że pierwsza notka była najporządniejsza T.T
No nie . . . bo po pierwsze nie mam go u siebie, po drugie nie mam takiego specjalnego programu a po trzecie zacinałby się co chwilę.
flameexia: junjiflameexia on June 24th, 2010 06:45 pm (UTC)
bo w pierwszej jeszcze nie wiedzialam,ze masz lj..xDD patrz ale taki balagan jest tylko u ciebie! >DDD
lee..bo program to latwo sciagnac..to jaki ty masz komp,ze sie zacinaloby?O.o
pogromca_koni: g-dragon ; oh she's gone yeahpogromca_koni on June 24th, 2010 06:52 pm (UTC)
No właśnie! ja ty tu przyszłaś to się zrobił bajzel XD posprzątaj to teraz ; p
stary ; p
flameexia: yong hwaflameexia on June 24th, 2010 06:54 pm (UTC)
ale ja go nie zaczelam! XDD hasza zaczela! xDD i sprzatac nie umiem xP
wlasnie widze O.o
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 06:58 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 07:10 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 07:15 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 07:40 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 07:53 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - flameexia on June 24th, 2010 09:10 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 09:49 pm (UTC) (Expand)
rosopsida: jonghyun ; y si fuera ellarosopsida on June 24th, 2010 05:54 pm (UTC)
trzy rzeczy :
1.czy codzienne będziesz dodawała notki ?
2.nie narażaj się -.-
3.nie zabierzesz mi Hasza !

wiesz że ten twój Lee coś tam bla bla prowadzi Strong Heart , nie ?
pogromca_koni: yesung ; king of all turtlespogromca_koni on June 24th, 2010 05:58 pm (UTC)
1. raczej nie. po prostu wkurzał mnie ten burdel który się tam rozwijał.
2. a czym takim się narażam mojej kochanej unni? *chytry uśmieszek*
3. sama mi kazała pisać w każdej notce że ją kocham więc miej pretensje do niej XD

wiedziałam że skądś go znam!!!!!!!!!!!!!!

widziałaś Joona przykutego do łóżka? XD
rosopsida: jungmin ; crazy for urosopsida on June 24th, 2010 06:21 pm (UTC)
1.jeżeli w tej notce też będzie panował chaos napiszesz nową ?
2.jutro lecisz sobie sama po bułki :)
3.zostałam zdradzona TT.TT

nie , ja nie mam takich fantazji erotycznych na jego temat co ty :D
pogromca_koni: joon ; last luvpogromca_koni on June 24th, 2010 06:23 pm (UTC)
1. nie wiem XD a co? ^^
2. bu T.T
3. owszem :)

Yah! to nie była moja fantazja XDDDDD to jest w zapowiedzi teledysku!
rosopsida: dongwoo ; wingsrosopsida on June 24th, 2010 07:44 pm (UTC)
1.tak tylko z ciekawości pytałam XP
2.i tak jutro masz zakończenie , więc ocochodzi ?
3.zapłacicie mi za to !

dobra dobra , ja tam swoje wiem :P
(no subject) - pogromca_koni on June 24th, 2010 07:59 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rosopsida on June 24th, 2010 09:46 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pogromca_koni on June 25th, 2010 05:04 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rosopsida on June 25th, 2010 05:43 pm (UTC) (Expand)
haszyszhaszysz on June 25th, 2010 06:49 am (UTC)
KOCHAM CIE!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
rosopsida: dongjun ; man 2 manrosopsida on June 25th, 2010 11:35 am (UTC)
zdrajca -.-
(no subject) - haszysz on June 25th, 2010 11:38 am (UTC) (Expand)
(no subject) - rosopsida on June 25th, 2010 05:42 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - haszysz on June 25th, 2010 06:51 pm (UTC) (Expand)
haszysz: minhaszysz on June 25th, 2010 11:49 am (UTC)
woble myślę, że przydałaby Ci się nowa notka :x
bo tak nawet w tym syfie to nie mam jak do Ciebie napisać!
haszyszhaszysz on June 26th, 2010 10:31 am (UTC)
MÓJBOŻEMITHRAZTWOJEGOMOODA!
skąd, skąd, skąd on jest?!
pogromca_konipogromca_koni on June 26th, 2010 01:52 pm (UTC)
pojęcia nie mam XD