?

Log in

No account? Create an account
 
 
24 June 2010 @ 05:27 pm
blah. blah. blah.  
Hahahaha XD Naprawdę nie mam pomysłów na tematy XD W sumie to postanowiłam napisać tą notkę wyłącznie przez wzgląd na to że zrobił się zbyt duży chaos i ciężko jest mi go jakoś opanować XD Jutro już jest zakończenie roku szkolnego. Nie chce mi się na nie iść. Nasza wspaniała dyrektorka znowu będzie gadać i gadać i gadać a ja nie będę jej słuchać tylko myśleć o czymś zupełnie innym. No i zapomniałam o czym chciałam pisać -.- ah! dziś moja paczka pojechała do tego Świerklańca. Byli chyba wszyscy . .  . oczywiście poza mną ^^ Tak jak przewidywałam w trakcie ich pobytu w parku zaczęło lać XDDDD A ja sobie siedziałam w suchutkim domku <3 Od wczoraj mam fazę na Lee Seung Gi'ego XD On ma taki wspaniały głos *.* Chętnie zobaczyłabym z nim dramę ale na moim kompie to byłby koszmar. Dziś chyba sobie nie zobaczę BOF'a bo koń mi nie da laptopa T.T A ja chcę zobaczyć co będzie dalej T.T Nawet nie pamiętam jak się skończył poprzedni odcinek >.< Wie ktoś może gdzie można znaleźć gify które mogą służyć jako moody? chciałabym z SuJu, MBLAQ, ss501 lub U-KISS, etc. etc. no ważne żeby były z zespołem który lubię XD Chciałam napisać jeszcze dużo rzeczy ale zapomniałam już co to było .  .  . a na koniec, żeby Hasz nie czuła się odrzucona:
Love Ya Hasz ! ♥♥♥ =3
are you happy now? XD
 
 
Current Mood: naughtynaughty
Current Music: 이승기 - MELODY | Powered by Last.fm
 
 
 
pogromca_koni: kyuchul ; shake it uppogromca_koni on June 24th, 2010 05:52 pm (UTC)
Pewnie nie zbyt długo ; p a pomyśleć że pierwsza notka była najporządniejsza T.T
No nie . . . bo po pierwsze nie mam go u siebie, po drugie nie mam takiego specjalnego programu a po trzecie zacinałby się co chwilę.
flameexia: junjiflameexia on June 24th, 2010 06:45 pm (UTC)
bo w pierwszej jeszcze nie wiedzialam,ze masz lj..xDD patrz ale taki balagan jest tylko u ciebie! >DDD
lee..bo program to latwo sciagnac..to jaki ty masz komp,ze sie zacinaloby?O.o
pogromca_koni: g-dragon ; oh she's gone yeahpogromca_koni on June 24th, 2010 06:52 pm (UTC)
No właśnie! ja ty tu przyszłaś to się zrobił bajzel XD posprzątaj to teraz ; p
stary ; p
flameexia: yong hwaflameexia on June 24th, 2010 06:54 pm (UTC)
ale ja go nie zaczelam! XDD hasza zaczela! xDD i sprzatac nie umiem xP
wlasnie widze O.o
pogromca_koni: hyunjong ; u r manpogromca_koni on June 24th, 2010 06:58 pm (UTC)
Ojjj cicho ; p A ja nowej notki pisać nie będę! O nie! XP *tupie*
flameexia: shociaflameexia on June 24th, 2010 07:10 pm (UTC)
zobaczymy xDDD jeszcze napiszesz jak bedzie zle to wygladac XDD
pogromca_koni: g-dragon ; oh she's gone yeahpogromca_koni on June 24th, 2010 07:15 pm (UTC)
pFF po co mam pisać? XD Żeby znowu ktoś mi zrobił z livejournala burdel? XD (bez zbędnych i nietrafnych skojarzeń Zan ; p )
flameexia: Doo Joonflameexia on June 24th, 2010 07:40 pm (UTC)
tsaa...xDD
ej,ej ja ich wcale nie mam tak ciagle! to ty jestes tu pornobearem czy tam pedobearem i to ciebie posadzaja o fantazje z joonem.!XD
pogromca_koni: joon ; last luvpogromca_koni on June 24th, 2010 07:53 pm (UTC)
Uhm jasne xPPP Yah! nie czytaj cudzych komentarzy! XDDDD
flameexia: Doo Joonflameexia on June 24th, 2010 09:10 pm (UTC)
czeeeemu?XDD fajne sa! xD
pogromca_koni: euichul ; oh tell me goodbyepogromca_koni on June 24th, 2010 09:49 pm (UTC)
wiem że fajne xP